En förbjuden romans. Del 10

Rasmus

Jag berättade, jag berättade allt.
Emilia satt tyst, hon förstod nog intenting.
-Såvadå är du bög eller? frågade hon med en nedlåtande ton.
-Jag vet inte vem eller vad jag är.
-Vad menar du?
-Allt jag vet är att jag vill vara mig själv, vem det nu är. Och i det livet är vi inte tillsammans.

Hon svarade inte på det.
Vi satt tysta en stund, sedan tog hon sin väska och gick.


Justin
Jag klarade inte av att vara ensam längre. Jag klarade inte av att vara omslukad av småflickor längre.
Jag ville vara hos Rasmus. Jag skulle åka till Sverige.


Rasmus
Jag visste inte hur jag skulle få ut mina känslor ur kroppen, jag möblerade om mitt rum. Mina föräldrar märkte nog att något var fel, men dom frågade aldrig vad. Jag tog bort allt som fick mig att tänka på Justin.
Jag lyssnade på ny musik, och jag gillade det. Jag träffade nya vänner. Han hade börjat lämna mina tankar helt när telefonen ringde och jag hörde hans röst.

Kommentarer
Postat av: julia

vafan är det här för jävla novell ?!?!?! försöker du säga att Justin är gay så ska jag ge dej svaret på NEEEEJJJ HAAN ÄR INTE GAY !!!! jävla patetisk novell... VÄX UPP , SKAFFA DEJ ETT JÄVLA LIV !!

2010-12-28 @ 23:35:43
Postat av: Tilda

Haha, mer :) vad heter du/ni som skriver?

2010-12-29 @ 01:50:33
URL: http://justindrewstories.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaahhahahahahahahahahahahhahahahhahhahahahahahahahahahahahahhahaha fyfan va rolig novell asså ja dööör hahahhahahHAHAhHAhah

2010-12-29 @ 21:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0