En förbjuden romans. Del 11.

- Rasmus, jag står utanför ditt hus nu. Jag måste få träffa dig.
Jag gick ut och såg Justin stå och vänta på mig.
- Justin, jag har saknat dig, sa jag och sprang in i hams famn.
- Jag har saknat dig med.
Vi åkte till en romantisk restaurang och satt och pratade hela kvällen.
Justin berättade att han har tänkt ha flera konserter i Sverige och ville att jag skulle följa med.
- Ja, jag följer gärna med dig, Justin!

Justin

Jag blev så glad över att han sa ja.
Hans ögon lyste av glädje, det var de finaste ögonen jag någonsin har sett.
När vi hade ätit upp maten och betalat gick vi ut mot bilen.
- Vart ska du nu? Frågade Rasmus
- Jag bor på ett hotell här i närheten och jag åker till Tyskland om en vecka.
- När kommer vi kunna träffas igen då?
- Om en månad.

Rasmus

Jag måste vänta en hel månad innan jag kan träffa Justin igen... Jag får se till att denna veckan blir en vecka jag aldrig glömmer.
- Detta kanske låter dumt men... Vill du följa med mig till mitt hotellrum? sa Justin lite blygt.



Förlåt för den dåliga uppdateringen, jag har haft så mycket att göra den senaste tiden.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan dom inte göra "dirty things" då? :Dddd

2011-01-09 @ 23:27:52
Postat av: Tilda

Meeeeeer! Lite bättre uppdatering skulle inte skada.btw. Meeeeeeeeeeeeer!

2011-01-10 @ 00:55:48
URL: http://justindrewstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0