En förbjuden romans. Del 3.



När vi kom fram till Emilias kusiner var vi så trötta att vi bytte om och gick mot gästrummet där vi skulle sova. Emilia somnade ganska fort men jag låg bara och tänkte på mitt möte med Justin Bieber. Jag har aldrig känt mig såhär innan, vad är detta för känslor?

När vi vaknade dagen efter gick vi upp och åt frukost sen skulle vi ta tåget hem igen. Vi gick hand i hand på Stockholms gator och kom fram till tågstationen där vi köpte tågbiljetter och åkte hem. Emilia var trött och somnade på min axel ganska snabbt. Jag plockade upp lappen med Justin Biebers nummer och bestämde mig för att skicka ett sms.
Hej Justin, jag ville bara säga att din konsert var superbra igår.
Jag kom inte på något bättre att skriva... Vad skulle jag kunna skriva till någon som är så känd som Justin?!
Efter någon minut fick jag ett svar:
Tack så mycket! Detta kanske låter dumt men, skulle du vilja träffa mig igen?
Jag kände mig så konstig i magen igen och svarade: Ja, vi träffas i Stockholm om ett tag.

Jag kände att jag var tvungen att träffa honom igen så jag väckte Emilia och sa att jag var tvungen att hoppa av tåget. Hon förstod inte varför men jag sprang av tåget så fort det stannade och köpte en biljett tillbaka till Stockholm.
Jag fick ett sms av Emilia när jag satt på tåget. Hon skrev: Vart fan är du på väg nu? Varför lämnade du mig?
Jag bestämde mig för att inte svara.

När jag kom fram till Stockholm såg jag en limousine och förstod att det var Justins.
Jag gick fram och såg Justin kliva ut.
- Hej, vad säger du om att gå på en restaurang och lära känna varandra lite bättre? Frågade Justin.
- Javisst, det låter bra men varför vill du lära känna just mig av alla personer? Svarade jag förvirrat.
- Det är något speciellt med dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0