En förbjuden romans del 6

ttgrge

Hon skrattade som om jag skämtade. Jag bad om förlåtelse tusen gånger om och tillslut kysste hon mig.
Den natten låg jag med Emilia. I tankarna hade jag Justin. Jag kunde inte sova, jag gick och ställde mig i duschen. Där jag tänker som bäst. Varför får jag såna här tankar nu? Om någon jag knappt känner? Jag älskar ju Emilia. Det ska jag alltid göra. Jag började gråta. Jag var så förvirrad.
Emilia vaknade och klev in i duschen och höll om mig. Jag tog på hennes bröst som inte var lika lockande som dom har varit tidigare.

Tiden gick och mina tankar om Justin bleknade.



Justin

Jag spenderade mycket tid hemma. Jag skrev låtar som jag aldrig skulle kunna spela för någon. När jag låg med tjejer så tänkte jag på honom. Rasmus. Jag låg med blondiner och brunetter,röd och svarthåriga. Smala och kurviga. Det var inte lika spännande som innan. Men jag hade bestämt mig för att inte kontakta honom. Jag skulle få ut honom ur tankarna. Glömma bort honom. Men jag kunde inte sluta tänka på hans vackra kropp när jag låg med någon.
Nu låg jag ensam på ett hotellrum i Dublin, jag var bara tvungen att ringa honom. Höra hans röst. Bara en liten stund. Jag tryckte på hans namn på min telefon och stoppade ner handen i byxorna
-Hej, sa han
-Hej, svarade jag

Kommentarer
Postat av: Justin Bieber novell-blogg

SV: Såg precis det.. min kompis skrev det hon tyckte skulle stå i den delen och den som kommer senare, jag rättade senare och tänkte väl inte på det.

2010-12-17 @ 19:26:51
URL: http://justinbiebernoveller.webblogg.se/
Postat av: Bloggens skapare

Jag har ingen aning om vad du menar, kan du ta det en gång till? :)

2010-12-18 @ 00:54:55
URL: http://justinbnovell.blogg.se/
Postat av: Anonym

wtf är han gay ? XD

2011-07-24 @ 01:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0