En förbjuden romans. Del 7.

Rasmus

Jag kan inte fatta att Justin ringde mig. Jag har inte glömt vår underbara mintkyss.
Jag hörde Justin göra något... Satt han och, lekte med sig själv?!
- Justin, jag kan inte sluta tänka på vår kyss.
- Inte jag heller, får stånd varje gång jag ser den framför mig.
Jag var på väg att själv stoppa ner min hand i byxorna när någon knackade på min dörr.
- Vänta lite... Någon är utanför mitt rum.
- Rasmus, maten är färdig! Ropade mamma.
- Jaja, kommer snart...
Typiskt att mamma alltid ska störa mig vid fel tillfälle.
Jag sa åt Justin att jag skulle ringa honom efter maten sen gick jag ner och åt mammas äckliga köttbullar.

- Varför är du så tyst idag? Undrade mamma
- Jag har mycket  i skolan att tänka på, ljög jag.
Efter maten sprang jag upp på mitt rum och ringde till Justin.
- Hej, Justin är inte här för tillfället, du får ringa honom om några timmar. Hejdå.

Vem var det och varför kunde Justin inte prata?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0