En förbjuden romans. Del 9.

Där stod Emilia.

- Vad håller du på med?
- Mina kalsonger satt lite konstigt.
- Ehm... Jaha... Ska du med till stan och shoppa kläder?
- Ja, gå ner så länge så kommer jag snart.

- Justin? Är du kvar?
Inget svar, han hade nog lagt på luren.

Justin

Det kändes fel att vara kvar och lyssna på deras samtal så jag får ringa upp honom senare.
Jag kan inte få nog av hans röst.
- Justin! Vi ska åka till flygplatsen nu, skynda dig! Hörde jag min mamma ropa.
Jag tog mina väskor och gick till limousinen och hörde några tjejer skrika på mig men jag orkade inte bry mig. Den enda jag vill höra skrika efter mig är han.

Rasmus

Jag och Emilia gick till många affärer och för första gången någonsin kände jag mig inte sugen på att shoppa. Jag ville hem. Jag ville prata med Justin.
- Rasmus! Jag är hungrig, kan vi inte gå och äta någonstans?
- Jo, det finns en bra restaurang här.
Jag satt och tänkte på när jag och Justin satt och åt tillsammans. Jag kan inte få ut honom ur tankarna. Jag måste säga något till Emilia.
- Rasmus, du skojade väl bara när du sa att det var Justins bil?
- Nej... Emilia, vi behöver prata.

Kommentarer
Postat av: ida&elma

Läs gärna vår Justin Bieber novell blogg, www.biebsordie.blogg.se! Puss och kram ida :)

2010-12-26 @ 22:24:03
URL: http://biebsordie.blogg.se/
Postat av: Millaaa

hahaha ganska weird novell... xD

2010-12-27 @ 16:03:36
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/
Postat av: sara

Är Rasmus och JB bögar? och... är du en kille som skriver dethär? :S Bra noveellll :D

2010-12-28 @ 00:13:52
Postat av: mus

aso ja fattar inte

2010-12-28 @ 01:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0