Svar på kommentarer

Kommentarer på del 10:

Postat av: julia

vafan är det här för jävla novell ?!?!?! försöker du säga att Justin är gay så ska jag ge dej svaret på NEEEEJJJ HAAN ÄR INTE GAY !!!! jävla patetisk novell... VÄX UPP , SKAFFA DEJ ETT JÄVLA LIV !!


Svar:
Min blogg är inte sann precis som alla andras bloggar men nu är det såhär att jag älskar Justin, varför ska jag då inte få skriva mina fantasier? Snälla, ge mig ett svar på det. Varför är det inte okej för mig men för alla andra? So what om han är bög i min novell, betyder det att han är det på riktigt bara för att jag skriver en annorlunda novell för att jag inte vill ha en novell som är som allas andra?



Postat av: Tilda

Haha, mer :) vad heter du/ni som skriver?

Svar: Jag heter Kim. :) Tack för att du uppskattar bloggen!



Kommentarer till del 9:


Postat av: sara

Är Rasmus och JB bögar? och... är du en kille som skriver dethär? :S Bra noveellll :D


Svar:
Det är de i denna bloggen, ja. Jag tänkte skriva något annorlunda och inte som alla andra och så länge folk faktiskt inte har något emot homosexuella så kan denna bloggen nog uppskattas bättre.


Kommentarer
Postat av: Julia

sorry , men jag blev lite irriterad bara ! du har faktiskt rätt , du måste få skriva som du vill och det är kul med lite annat oxå :)



förlåt mej för mitt utbrott!

2010-12-30 @ 02:12:09
Postat av: Bloggens skapare

Ingen fara, kan förstå att folk reagerar lite starkt på bloggen.

2010-12-30 @ 19:17:11
Postat av: Anonym

När kommer nästa del av den då? :D

2011-01-04 @ 13:15:36
Postat av: Tess

Hallå, mer? ;D annorlunda novell, det gillas! Men vi vill ha meeeeer nu nu nu nu nu nu. ;p förresten, e du som skriver kille? Jag menar, både tjejer o killar kan ju heta Kim x) hehh

2011-01-07 @ 22:23:23
URL: http://theresetornkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0