En förbjuden romans. Del 1.



Rasmus:



Jag satt med min flickvän Emilia på hennes rum som var fyllt med Justin Bieber och jag måste nog erkänna att hans musik faktiskt är bra.
- Du vet väl om att Justin Bieber kommer hit och har konsert om cirka en månad? Sa Emilia.
- Hmm? Ja... Du har nog berättat det några gånger innan.
- Har jag berättat att jag ska tvinga med dig då? Sa hon med ett leende på läpparna.
- Jag? På en konsert med Justin Bieber? Svarade jag förvånat.
Det kan kanske bli roligt men jag följer bara med för hennes skull.

En månad har gått och nu är det bara en dag kvar tills vi ska till Stockholm för att se Justin live och Emilia kan knappt vara tyst så jag gav henne en kyss på läpparna för att lugna ner henne lite. Läpparna smakade mint av någon anledning. Min pappa skulle köra hela vägen från Göteborg till Stockholm oss eftersom att varken jag eller Emilia har körkort för vi är bara 17 år. Emilia stod och packade hela dagen, vi skulle sova över hos hennes kusiner över natten och ta tåget hem dagen efter.
- Ska jag ta den här rosa klänningen eller den här kjolen och tröjan? Sa Emilia med en desperat blick på mig.
Jag tittade noga på hennes kläder och svarade.
- Du kan ta kjolen på dig under konserten och ta klänningen på dig när vi kommer hem till dina kusiner så får du ha både och på dig.
- Åh, du är så smart! Vad skulle jag göra utan dig?! Nästan skrek hon av lycka.
Jag bara log och tänkte på morgondagens konsert.

Nu har det äntligen blivit dags. Idag ska vi till Stockholm.
Jag vaknade hemma hos Emilia för att det skulle gå snabbare att åka.
Vi satt och skrattade och hade roligt hela bilresan och lyssnade på Justin.
När vi efter fem timmar kom fram sa vi hejdå till Emilias pappa och gick in i globen.

När Justin kom ut på scenen kunde jag inte låta bli att känna en känsla jag aldrig känt förr.
Vad var det här?
Justin började sjunga Baby och hans röst var helt enkelt underbar. Jag kunde inte låta bli att titta på hans vackra bruna ögon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är rasmus bög ? :P :)

inget illa, inget fel med det. men han kunde inte låta bli och kolla på justin vackra bruna ögon. xD :))

2011-01-11 @ 15:34:34
Postat av: fanny

haha håller me XD

2011-04-19 @ 09:29:15
URL: http://fannyharvidsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0