En förbjuden romans del 8

Rasmus

Justins röst, Justins kropp, Justins ögon. Jag ville ha allt. Men jag hade ju Emilia. Jag är ju inte gay.
Justin har ju alla tjejer i världen, han är ju inte gay.
Vi vill bara vara varandras vänner. Det är så det är.
Min mobil ringde och jag svarade.
-Hej, sa jag
-Hej förlåt att jag inte svarade innan
-Det är okej
- Det var eh.... min flickvän som svarade innan.
Jag blev tyst, vad ska man svara på det? Mitt blod rusade, allt gjorde ont.
-Hallå är du där? frågade Justin
-Jaa...
- Jag ringer dig en annan dag, okej?
jag la på.


Justin

Jag var tvungen att berätta för honom. Jag hade aldrig haft en flickvän innan. Jag var inte gay, det ville jag bevisa för alla.
Men jag saknade honom. Jag saknade hans röst så det gjorde ont.
Jag höll på att packa ihop mina saker, jag skulle iväg och köra några konserter i veckan.
Innan jag åkte ville jag höra hans röst igen.
Jag ringde upp honom
-Hallå? Frågade han
-Hej det är jag
-jaha...
- Jag ville bara höra din röst innan jag åker


Rasmus
Min röst, MIN. Det är mig han ringer för han vill prata med MIG.
-Vad vill du prata om? Frågade jag
-Inget speciellt, vill bara veta att du är där, på andra sidan.
- Justin, sa jag
- Rasmus, sa han.
Jag började smeka mitt kön, men sa ingenting till Justin. Vad var det för fel på mig?
Vi var tysta i luren och andades bara
Att höra att han var där och andades till mig var nog, vi behövde inte prata.
Helt plötsligt öppnades dörren...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0