En förbjuden romans del 33

Patrik
Jag livde i lyx och flärd, mina scoop hade gett mig mer pengar än jag någonsin kunnat tänka mig. Jag kände mig som en gud, mästaren över världen! Men, jag kunde inte bli av med den gnagande känslan i magen. Känslorna jag försökt undantrycka började komma upp till ytan igen. Plötsligt ringde det på dörren, jag öppnade dörren.
"Hej patte! Jag har något i min källare du kanske kommar att tycka om, häng med!" sa min kompis Kasper. Han var mitt hängivnadste fan och min groupie, jag visste att jag kunde lita på att han gjorde allt för att behaga mig.
Rasmus
Jag vaknade upp, det var mörkt. Mina händer var fastbundna bakom ryggen och jag hade en munkavel. Det var kalltoch jag kunde svära på att jag både hörde och kände råttor fara omkring runt mig. Jag slängde iväg en bön till de fornordiska gudarna och undrade hur länge jag skulle få vara kvar här. Åh justin, om din varma famn ändå kunde rädda mig nu. Dörren öppnades och ljuset tändes.
Patrik
"Här är han, min present till dig!" sa Kasper och tände ljuset. Först förstod jag inte, sedan såg jag. Var inte det där Rasmus? Fastbunden? Åh det här var såmycket bättre än något jag hade kunnat önska. Jag slängde iväg en spottloska på marken och började knäppa upp gylfen
"Kasper, hämta latexdräkten och läderpiskan. Jag ska visa Rasmus hur det är att älska med en man, istället för den lille bögjäveln Justin Bieber."
Justin
Jag var i spillror, hela min karriär höll på att gå åt fanders. Och var var Rasmus egentligen?! Jag ringde mamma för att få tröst i dessa svåra stunder, och önskade för en sekund att jag fortfarande bodde hemma och kunde få hennes godnattkyss och varma famn. Jag avbröts i mina tankar av att telefonen ringde, jag nummerpresentatören och flämtade till
"Du! Hur hittade du mitt nummer?!"

Kommentarer
Postat av: Louise

Mer! Snälla :D

2011-04-30 @ 16:41:21
URL: http://nagranoveller.blogg.se/
Postat av: josephine

Ha världens bästa lördag!

2011-04-30 @ 16:58:52
URL: http://twinblogg.blogg.se/
Postat av: Filippa Frejborg

Anmäl dig gärna till dagens blogg! :)

http://filippafrejborg.blogg.se/2011/april/dagens-blogg.html

2011-04-30 @ 17:19:46
URL: http://filippafrejborg.blogg.se/
Postat av: Albin

Hej :) Hur mår du? =) Väldigt fin blogg har du i alla fall!



Kolla gärna in min, står mycket bra om kärlek och livet, ge gärna förslag på vad jag kan skriva om, eller ta upp! Ingen hiss eller diss i alla fall!



www.nalloub.blogg.se



välkommen!



/NalloU

2011-04-30 @ 17:50:07
URL: http://nallou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0