En förbjuden romans del 31

Justin

- DU KOMMER HAMNA I HELVETET! Skrek min mamma i telefonen.
-Men mamma, jag kan inte hjälpa det, jag är den jag är! Snyftade jag tillbaka i hopp om att hon skulle förstå.
- Tredje moseboken 18:22, du får inte ligga med en man som man ligger med en kvinna; det är något avskyvärt! Läste hon högt ur bibeln.
- Det står massa skit i bibeln! Det står att kvinnor är mindre värda och bara finns för att underhålla mannen! Det står att kvinnor måste bära slöja, kvinnor ska inte få lära ut. Det står att det är okej att våldta och ha slavar. Är det så du vill att vi ska leva mamma?
- Vill du inte hamna i himmeln?!
-Nej, inte om jag måste spendera en evighet med en skitstövel som Gud! Skrek jag och blev förvånad över mina ord.
-Du är inte min son längre, sa hon och slängde på luren.

Jag är utan familj och utan religion, och utan Rasmus.

Jag drog upp persiennen och möttes av tusentals blixtar och skrikande män. Hela gatan var full av paparazzis och journalister. Jag fylldes av vrede och hat, jag hatade verkligen dom. Jag hatade dom så mycket man kan hata någon, jag hatade dom så det gjorde ont. Jag kunde inte kontrollera min kropp längre, jag svävade ovanför min rullstolsbundna kropp och såg mig själv lyfta upp min laptop och slänga ut den genom fönstret, mot fotograferna. Herregud, vad gjorde jag precis? Jag drog snabbt ner persiennen och ringde min livvakt.
-Kenny! Du måste hjälpa mig! Skrek jag så fort han svarade.
-Jag är din vän när du slutar vara en äcklig bög, hörde jag honom svara skrattandes.
Detta var hopplöst, ingen kommer att hjälpa mig. Jag kan inte lämna huset, jag har ingen Rasmus, jag kommer dö här inne.


Patrik
Jag satt på mitt kontor och fingrade på Justin fucking Biebers laptop. Hur dum får han vara som slänger ut sin dator genom fönstret? Fan, lösenord. Vad skulle Justin ha för lösenord på sin dator? Jag testade att skriva in Rasmus, det var fel. Två försök kvar. LoveRasmus, fel. Fan. Kattrasmus. Jag lyckades! Jag sökte igenom hans dator och hittade mycket information som jag skulle kunna sälja vidare. Jag kommer att bli rik!
Jag sparade all information på flera datorer så jag inte skulle förlora den och sedan ringde jag ett samtal till Justin.


Kommentarer
Postat av: Louise

MER!

2011-04-26 @ 07:58:01
URL: http://nagranoveller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0