En förbjuden romans del 18

Rasmus

Han tittade in i mina ögon och log mot mig.
- Vad gör du här? frågade jag och torkade mina tårar.
-När jag hörde att något hade hänt dig så var jag tvungen att komma, sa han och tog bort en lock av mitt hår från mitt ansikte.
Jag log och stirrade djupt in i hans ögon.
-Men jag kan inte stanna så länge, sa han när han la sin hand på mitt knä.
Innan jag hann svara så avbröt han mig
- Men det ska vi inte prata om nu, nu ska vi ta hand om dig.

Vi tog en taxi hem till mig och la oss i min säng. Justin låg med armen runt mig och kysste mig på pannan.
- Du vet att du är fantastisk va? frågade han mig
Jag hade fortfarande svårt att prata
-Förlåt för att jag lämnade dig Rasmus, jag kan inte låta någon få veta om dig.
-Jag vet, svarade jag

Han närmade sig mina läppar och jag blundade och lät honom komma närmare
Kyssarna var lika mjuka som jag mindes dom.
Tänk att Justin var här igen.


Justin

Aldrig igen skulle jag låta någon skada Rasmus. Han var så vacker, så mänsklig. Hela Rasmus var ett mysterium.
Jag ville kyssa honom, utforska hans kropp. Skulle han ta illa upp?
Jag började kyssa honom och ta på hans kropp, han svarade genom att ta av min tröja. Jag började knäppa upp hans jeans innan han avbröt mig
-Justin vänta, sa han och backade ifrån mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0