En förbjuden romans del 19

Justin

- Vad är det? frågade jag och såg på honom.

- Jag kan inte, jag..

Jag såg in i hans vackra ögon och plötsligt blev jag orolig.

- Rasmus, vad var det som hände idag?

- Han våldtog mig, justin.

Jag kände hatet stiga i kroppen. Hur kunde någon skada min rasmus? Underbara fina Rasmus som aldrig skulle göra en fluga förnär.

- Vem? frågade jag lågt.

- Anders, sa han och läppen började darra. Det gick knappt att urskilja vad han sade. Jag kunde inte sitta still längre utan reste mig upp.

- Jag ska döda honom! vrålade jag och sparkade i väggen. Smärtan fick mig att skrika högt, vilket samtidigt lät mig ge utlopp för min ilska.

 

Rasmus

- Justin, du skrämmer mig.

Han sjönk ner bredvid mig och kysste mig på kinden, smekte håret ur min panna.

- Förlåt, älskling. Jag bara...

Han blev tyst och såg in i mina ögon. Sedan la han armarna om mig och borrade in huvudet i min hals.

- Jag står inte ut med tanken på att någon har gjort dig illa.

Jag började gråta och klamrade mig fast vid honom som en livboj.

- Jag kan inte, Justin, jag klarar inte att... Det var så...

- Ssh, det är okej.

 

Justin

Nästa dag vaknade jag med rasmus i min famn. Han såg så liten och ömtålig ut. Jag pussade honom på tinningen och han rynkade ögonbrynen i sömnen.

- Rasmus, viskade jag och smekte hans arm. Vakna.

- Justin? frågade han och vände sig om. Jag kysste honom och kände hur åtrån började stiga. Men jag behärskade mig. Jag hade förstått igår att det skulle dröja länge innan han skulle kunna ha sex igen. Men det var okej, för jag älskade honom. Insikten gjorde mig rädd. Jag hade försökt förneka det så länge. Men gårdagen hade gjort helt klart för mig hur mycket rasmus bettydde för mig. Jag kunde inte leva utan honom.

 

Rasmus

Jag drog in justins doft i näsborrarna och suckade lyckligt. Fanns det något bättre sätt att vakna på? En lång stund låg vi tysta och bara tittade på varandra. Sedan knackade det plötsligt på dörren


Kommentarer
Postat av: Liza

Kolla gärna min nya novellblogg

http://justiinbieber.blogg.se/novell



Läs och kommentera :)

2011-02-21 @ 19:43:05
URL: http://justiinbieber.blogg.se/novell
Postat av: Dalia:)

HAHAHAHA bäst novell !

2011-02-25 @ 21:56:22
URL: http://bieberness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0