En förbjuden romans. Del 13.

Jag drog av mig min tshirt och var precis på väg att knäppa upp byxorna när jag hörde att hissen rörde på sig.
- Shit, tryckte du inte på nödstoppknappen?
- Jo, varför rör den på sig?!
Vi tog snabbt på våra tröjor igen och sekunden efter öppnades hissdörren och en man kom in och tittade på oss.
- Hej, vad gör två små unga pojkar som ni här? Frågade mannen oss.
Det var något med mannens blick som oroade mig.

Rasmus

Jag tycker att mannen stirrar lite för mycket på mig och varför vill han veta vad vi gör här?
Vi klev ut ur hissen och gick ut på gatan.
- Jag känner igen honom, han har följt erfter mig några gånger och fotograferat mig. Sa Justin.
- Tror du han kommer följa efter oss nu också?
- Mycket möjligt.

Vi bestämde oss för att ringa min kompis Sofie som bodde en liten bit utanför Stockholm och frågade om hon ville följa med på bio.
Vi ville helst inte att folk skulle se oss två ensamma så vi behövde någon annan.
- Hej Sofie, vill du hänga med på bio i Stockholm?
- Javisst, min syster ska ändå köra in till Stockholm nu, är där om en timme.
Sofie var inget fan av Justin Bieber så hon hade ingen aning om att en kändis skulle vara med oss.
När Sofie kom gick vi in och köpte biljetter till Harry Potter 7, del 1.
Justin försökte dölja sitt ansikte så mycket som möjligt för han ville inte synas för sina fans just nu.
När vi var på väg in mot vår salong var det en tjej som började skrika. Hon hade sett Justin.

Kommentarer
Postat av: Lollo

O my f*cking god Den här är så j*vla bra!!!!! Du borde bli författare (eller om du redan är det så är du grym)

Den känns så VERKLIG!

2011-01-14 @ 19:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0