En förbjuden romans. Del 12.

Justin

Den natten låg vi med varandra.  När jag vaknade var lakanen fortfarande svettiga efter våra kroppar. Brevid mig låg Rasmus och sov, han såg så lugn ut. Hans kropp glänste i morgonljuset. Jag tänkte tillbaka på natten, hur jag hade varit inuti honom, hur mina läppar hade kramat om hans penis. Hur våra svettiga kroppar omfamnade varann. Jag gick naken mot fönstret och drog undan gardinerna och tittade ut över staden, tänk så visste hela världen. Tänk så visste hela världen att jag gillar killar. Min karriär skulle vara över, mitt liv skulle vara över. Nej, den här natten ska förbli hemlig.


Rasmus.
Jag vaknade av solljuset mot min panna och jag reste mig upp. Där stod Justin, som jag bara timmar tidigare hade varit inuti, jag hade känt hans kropp från insidan. Trots att jag legat med tjejer tidigare så kändes detta helt nytt. Han klev fram till mig och kysste min panna och frågade om jag hade sovit gott.
- Jag har sovit helt fantastiskt, sa jag och log.
- Rasmus jag...
- Jag vet, avbröt jag. Jag vet att ingen får veta, och att natten troligen aldrig kommer göras om.

Han kysste mig och lämnade rummet.


Justin.
Nu måste jag bli flickidol igen, jag kommer aldrig kunna vara med Rasmus. Vad skulle alla säga?
Jag gick in i hissen och Rasmus rusade in. Han la sina händer runt min hals och kysste mig. Jag omfamnade honom och kände hur jag blev hård. Han tryckte på nödstoppknappen och drog av sin tshirt. Natten skulle upprepas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ASSÅ VAFAN.... NI SOM HAR GJORT DEN HÄR, KAN GÅ OCH DRÄNKA ER SJÄLVA VAFAN! NI ÄR INTE VÄRDA ATT LEVA. JÄVLA SKITUNGAR. JUSTIN ÄR INTE GAAAAAAAAAAAAAAAAAY....

2011-01-18 @ 21:51:10
Postat av: Anonym

This is not a joke! Carry on reading! Or you will die, even if you only looked at the word warning!



Once there was a little girl called Clarissa, she was ten-years-old and she lived in a mental hospital, because she killed her mom an.........d her dad. She got so bad she went to kill all the staff in the hospital so the government decided that... See More... ... See MoreSee More ... See Morethe... See More... See More... See More... See More... See More... See More... See More... See More... See More... See More best idea was to get rid of her so they set up a special room to kill her, as humane as possible but it went wrong the machine they were using went wrong. And she sat there in agony for hours until she finally died. Now every week on the day of her death she returns to the person that reads this letter, on a monday night at 12:00a.m. She creeps into your room and kills you slowly, by cutting you and watching you bleed to death.



Now send this to ten other pics on this one site, and she will haunt someone else who doesn't pass this on like you did. And forget about you. Example 1:

Jenny didn't believe this and deleted it without even reading the whole thing! A few days later on the monday night, she was woken up by loud footsteps and heavy breathing, there was Clarissa standing there with a huge knife and well Jenny is history now

2011-03-13 @ 08:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0