En förbjuden romans. Del 14.

Justin

Hon sprang mot mig med armana öppna. Folk vände sig om och tittade på mig. Fler personer började skrika och springa mot mig. Allt gick så snabbt, jag visste inte vad jag skulle ta vägen. Rasmus blev bortputtad och Sofie kunde jag inte se.
-Är det där din flickvän?, Frågade en tjej. Hon måste menat Sofie.
-Japp, sa Sofie och tog min hand.
Jag tittade på henne konstigt, men förstod sedan att hon ville skydda Rasmus.

-Ja det är det, svarade jag.

Folk började flockas runt oss och jag ville bara hitta Rasmus och ta oss härifrån så snabbt som möjligt men jag kunde inte hitta honom.


Rasmus

Jag satt ihopkurad ett förråd. Jag hatade verkligen tanken av Sofie och Justin tillsammans. Och nu måste dom låtsas vara tillsammans. Tårarna rann ner för min kind. Jag önskade att jag vore hetro, att jag slapp behöva gömma min kärlek. Jag önskade att världen kunde acceptera all kärlek.


Justin

Vart var han? Jag hade tagit mig ifrån folkmassan och letade nu efter Rasmus. Han var ingenstans. Efter femton minuter hörde jag röster, tjejröster. Dom letade efter mig.
-Psst, hörde jag och sofie drog in mig i ett förråd.
Hon tryckte mig mot väggen och kysste mig.
-VAD GÖR DU?, skrek jag och knuffade bort henne
-Du är så jävla het Bieber, sa hon och la händerna på mitt bröst.
-Jag är gay Sofie det vet du.
-Ja och, det spelar ingen roll för mig, jag vill ha dig.
-Hur kan du göra såhär mot Rasmus?
- Han behöver inte få veta, och nu måste du ju låtsas inför alla att jag är din flickvän.

Jag knuffade bort henne och gick ut.
Jag fortsatte leta efter Rasmus tills jag hittade honom i ett förråd.
Jag bestämde mig för att inte berätta för Rasmus.

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså fett SKÖÖÖNT med en realistisk blogg som fattar att justin egentligen e gay!!! I LOVE IIIT ! <3<3

2011-01-15 @ 20:27:24
Postat av: Knut Jansson

Homosexualitet är smutsigt! Det är inte vad gud ville!

2011-01-16 @ 00:45:44
URL: http://testamentet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0