En förbjuden romans del 36

Justin
Rasmus la sig i fosterställning och började gråta hysteriskt. Jag tog honom i min starka famn och smekte hans våta kind tills han lugnat ner sig.
"det var han", hulkade Rasmus fram, "det var han som våldtog mig. han tvingade mig göra sådant jag bara vill göra med dig justin... det var fruktansvärt. han tvingade mig att sjunga 'baby' under akten" Rasmus röst bröts lite medans han pratade och jag kände ilskan inom mig.
"Jag ska hämnas dig gullemys, jag ska hämnas dig!" röt jag.
Julia
Jag gick aldrig tillbaka till hemmet. Istället gick jag raka vägen dit vi kom ifrån, Patriks lya där han gömt undan min Rasmus. Han hade skadat mitt hjärtegull och nu skulle han få betala. De hade fortfarande inte märkt att Rasmus var borta, och jag smög in samma väg vi gått in för att hämta Rasmus och väntade. Jag skulle straffa Patrik, och jag skulle straffa honom hårt.
Rasmus
Jag satt uppe hela natten med Justin och planerade vår magnifika hämnd. Självklart tog vi pauser då och då bara för att röra vid varandra, jag hade fortfarande svårt att tro att jag hade kunnat få en sådan kille, en sådan man, som Justin. Framåt halv åtta på morgonen var vår plan fullbordad och det var dags att sätta den i verket.

Kommentarer
Postat av: Mizz Z

Mer

2011-06-09 @ 07:38:02
URL: http://.webblogg.se/
Postat av: Saga

Jag kollar din blogg varje dag! Uppdatera mer, MER!:)

2011-06-10 @ 09:12:00
Postat av: Anonym

Jsg har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv!!!

btw, Justin är INTE bög

2011-08-08 @ 00:30:28
Postat av: Penny

Asså sämst? Justin är INTE bög!

2011-08-28 @ 10:41:03
Postat av: Jblover

dina noveller e bra men snälla KAN NI LÄSAMIN NOVELL PLZZZZZZ

2012-04-12 @ 19:24:29
URL: http://justindrewbieberssnovell.blogg.se/
Postat av: Jblover

OCH KOMMENTERA

2012-04-12 @ 19:25:04
URL: http://justindrewbieberssnovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0