En förbjuden romans del 26

Rasmus

Jag kände hur någon klappa till mig på rumpan. När jag vände mig om sat Justin där och log mot mig.

- Hej shawty, sa han och jag kände hur mina ben förvandlades till gelé.

- Varför svarade du inte när jag ropade?

- Men haha, hallå, knäppis, jag kan ju inte sitta och skrika på toa?

. Har du fixat...?

- Japp, svarade han och klappade på jeansfickan. Ska vi beställa?

- Nej, svarade jag, och sneglade bistert på Julia. Vi ska gå nu.

- Men? sa justin och såg förvirrad ut.

- Kom nu!

Sedan såg jag Julias min. Ögonen började tåras och läppen darrade. Jag kände hur jag veknade.

- Gå före du, sa jag. Jag och Julia behöver prata.

Han nickade och vände rullstolen.

- Vi ses Bambi!

 

Jag satte mig ner och tog hennes hand.

- Julligulli, du är min bästa vän, och jag älskar dig.

- Men..? viskade hon och blinkade för att bli av med tårarna. En började glida ner för hennes kind och jag kände hur mina egna ögon blev våta.

- Men jag kan inte älska dig på det sättet, suckade jag och smekte hennes hand med tummen.

- Du älskade Emilia på det sättet.

- Jag trodde att jag älskade henne på det sättet.

 

Justin

När Rasmus kom ut hade han tårar i ögonen. Jag såg mig om och såg att gatan var tom, sedan tog jag tag i hand tröja och drog i den så han hamnade med huvudet i samma höjd som mig. Sedan la jag armarna om hans huvud och kysste honom. När jag släppte honom såg jag att han rodnade.

- Justin, fnissade han. Någon kan se oss.

Han såg glad ut igen konstaterade jag nöjt och jag smekte hans byxben.

- Jag bryr mig inte.

- Jo det gör du. Men det är okej.

Vi började gå igen, eller okej, Rasmus gick och jag rullade.

- Jag har bokat rum på ett hotell. Vill du sova hos mig inatt?

- Men alla paparazzis då? Tänk om de ser mig?

- De kommer bara tro att du sovit på soffan eller något. Kom igen, jag har legat med tillräckligt många tjejer för att slå ihjäl alla bögrykten. Och paparazzisarna vet om det.

 

Rasmus

Jag hatade när Justin gjorde sådär, tog upp alla flickor han legat med. Trots att de inte betytt något för honom. Men jag följde med honom till hotellrummet i alla fall.

- Wow, sa jag när jag såg rummet. Det var jättestort och hade platt-tv med både play station och wii. jag gick in i badrummet och såg att det fanns en tv där med, och ett jättestort badkar.

- Synd att ditt ben är gipsat, annars hade vi kunnat bada.

- Haha, men jag kan ju bara hänga benet över kanten.

- Låter inte vidare bekvämt.

När jag ändå var i badrummet passade jag på att borsta tänderna. Sedan smörjde jag in ansiktet med min nattkräm och borstade håret. Jag såg mig i spegeln och undrade vad justin egentligen såg hos mig. Vissa sa att jag såg ut som Erik Saade, men jag trodde dem inte. Och dessutom, Vem var Saade jämfört med Bieber?

- Kommer du eller?

Justin hade lyckats klättra upp i sängen och satt nu där och log mot mig. Sängen var jättestor och såg supermysig ut. Jag la mig ner bredvid honom i sängen och han kysste mig mjukt.

- Vill du försöka...?

Jag skakade på huvudet och jag kände hur jag började gråta.

- Jag kan inte, snörvlade jag och borrade in huvudet i hans axel. Han smekte mig över håret.

- Det är okej. Jag är inte med dig för sex, jag är med dig för att..

han blev tyst och jag såg upp på honom. Han suckade djupt och tog sedan mod till sig.

- Jag är med dig för att jag älskar dig.

 

Nästa dag vaknade jag med Justins doft i näsborrarna. Hans arm låg fortfarande runt mig och jag kände hur det pirrade i hela kroppen. Justin älskade mig. Varenda tjej i hela världen, varenda bög, älskade justin, men han älskade bara mig. Plötsligt ringde telefonen. Jag kände inte igen nummret.

- Rasmus?

- Ja?

- Det är Eva, Julias mamma. Jag ringer från sjukhuset.

Jag satte mig upp i sängen.

- Vad har hänt?

- Julia har försökt ta livet av sig.

 

 


Kommentarer
Postat av: Saga

Asbra! MEEEER ! Förresten , sjukt fin design!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0