Svar på tal

Såg för någon dag sedan att någon länkat min novell på en facebooksida jag gillar och blev så himla glad! Sedan började folk kommentera negativt över att min novell är homosexuell och det gjorde mig verkligen jätteledsen. Folk påstår till och med att jag inte är någon riktig beliber. Menar inget illa med att skriva att Justin är bög, jag är ju för tusan det själv!

 

Jag har alltid älskat Justin och förstår inte varför inte jag har rätt att göra det precis som alla andra! Varför är min novell inte lika fin för att den handlar om en kille?

 

Tröstar mig med att det faktiskt fanns folk som gillade länken och att någon länkade! Tack så jättemycket! :>>

 

//Kim


Kommentarer
Postat av: ida :)

bry dig inte om dom! jag älskar din novell, den är annorlunda på ett härligt sätt! Jag har absolut inget emot bögar och skulle inte bry mig om Justin var det på riktigt!

Tack för en awsome novell! :)

2011-03-15 @ 20:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0